VFU

Mmm då har mer än halva VFU perioden gått.
Det har verkligen varit väldigt roligt och lärorikt. Och det känns faktiskt som jag valt helt rätt utbildning och att det är det här jag vill jobba med, dock kanske inom ett annat område än där jag är nu. (Nu jobbar jag mest med äldre människor med demenssjukdom.) Tror psykiatrin kan vara sjukt kul faktiskt. Ska försöka få min praktik där nästa termin:)
Har fixat en intervjuperson till på tisdag med. Så skönt när man ser att man faktiskt kan fixa allting själv!


Högskoleprovet i helgen med. Känner att jag skulle behöva fråga Jocke om lite språk-saker men han drar hem till Happaranda imorgon e.m. så det är nog rätt kört:/ Men får hoppas det går bra i alla fall.

Ikväll ska jag sova TIDIGT till skillnad från de andra nätterna denna vecka. Känner att jag fått på tok för lite sömn, men det känns ändå som det är värt det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0