Mkt mkt plugg på väldigt kort tid

Denna vecka har det varit fullt upp med skolan. Påbörjat ett grupparbete som vi ska kunna redovisa/diskutera på fredag f.m. Ganska intressant dock och jag har fått väldigt mkt gjort. Dock vore det väl väldigt konstigt annars, eftersom jag har suttit 6-7 timmar om dagen nu o bara arbetat med min del av arbetet.

Nu ska jag snart dra till universitetet igen och fixa med det sista i arbetet. Bara skriva in det på datorn och ladda upp det på cambro.
Mitt word på min dator har strulat ett par dagar nu och det är mindre kul eftersom det innebär att varjegång jag behöver skriva på datorn måste jag åka till universitetet och sätta mig och skriva där och sen maila till mig själv för att kunna ha arbetet på min dator med.

Tror dock Petrer skulle fixa en annan sak är word (fast liknande) åt mig. Hoppas det fungerar bättre då...

Var nyss hos Jocke en sväng och fick lite "översättningshjälp" med en engelska text så det gick betydligt fortare än att sitta o slå upp allt själv. Han är min levande uppslagsbok:)

Ikväll blir det som sagt uni igen och sen kan jag gissa att det blir att slökolla film eller något säkert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0